واسه دختر دار شدن چیکار باید کرد؟🤣😁😐

تصویر
۱۳ پاسخ

اصلا ربطی به سردی گرمی نداره
فقط خواست خداعه

نمی‌دونم ما کارخاصی نکردیم 🤣عملیاتی شد و دختردار شدیم همین

فقط توکل بخدا.باور کن.

ما به نیت دختر رفتیم برا اقدامش خدارو شکر دختر شد🤣🤣

فقط اینو خوب میدونم که باید بدی 😂

شکلات تلخ عالیه
بعدم فرقی نداره دختر و پسر
تو نیتت رو رو دختر بکن

واسه پسردار شدن باید چکار کرد؟

فقط نیت مهمه🤣🤲🏻
به نیت دختر برید تو عملیات

از شیش ماه قبل اقدام هم خودت هم همسرت بیشتر باید سردیجات بخورید...اقدامتونم باید قبل تخمک گذاری باشه و بدون ارگ...اسم🫡

سردی بخورین

ایمان تقوا عمله صالح😂

خدا قسمت کنه

خدا نکشتت دختر 😂با این عکسا گول نخور بعدش به غلط کردن میفتی

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی