اصلا ربطی به سردی گرمی نداره
فقط خواست خداعه
نمیدونم ما کارخاصی نکردیم 🤣عملیاتی شد و دختردار شدیم همین
فقط توکل بخدا.باور کن.
ما به نیت دختر رفتیم برا اقدامش خدارو شکر دختر شد🤣🤣
فقط اینو خوب میدونم که باید بدی 😂
شکلات تلخ عالیه
بعدم فرقی نداره دختر و پسر
تو نیتت رو رو دختر بکن
واسه پسردار شدن باید چکار کرد؟
فقط نیت مهمه🤣🤲🏻
به نیت دختر برید تو عملیات
از شیش ماه قبل اقدام هم خودت هم همسرت بیشتر باید سردیجات بخورید...اقدامتونم باید قبل تخمک گذاری باشه و بدون ارگ...اسم🫡
سردی بخورین
ایمان تقوا عمله صالح😂
خدا قسمت کنه
خدا نکشتت دختر 😂با این عکسا گول نخور بعدش به غلط کردن میفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.