۷ پاسخ

دختر منم یه جوری اذیت میکنه که نه تنها خودم ، خواهرم و دوستامم نمی‌خوان بچه دار بشن😥😥😂😂

من قبل راستین میگفتم بچه کمش دیگ باید دوتا باشه بارداری و زایمانمم راحت بود دیگ گفتم تا یه سالش بشه یکی دیگه ام میارم انقدددد این ۷ ماه بچه اذیتم کرده که من غلط کنم با شوهرم بچه دیگ بیارم

من ک ۹۹٪مواقع ک اذیتم میکنه میگم غلط بکنم دیگ بچه بیارررررم همین برای هفت پشتم بسه
ولی اون ۱٪ هم ک پیش بیاد بچه خوبی بشه به شوهرم میگم یه داداشی یا آبجی براش بیاریم😂
واقعا وقتی فکرمیکنم تمام این روزای سختی ک گذروندم رو باید دوباره بگذرونم و بگردم سر خونه ی اول ..‌مخم هنگ میکنه:///

دختر شما فک کنم دیگه خیلی خوبه دنیز من سر خواب پدرم درمیاره

عالی میشه البته اگه دومی هم به ارومی اولی باشه🤪

شانس شماس وگرنه بچه اول سخت ترین بچه س .
بچه دوم راحتترین بچه س .

بچه اولیا همشون خوبن و اروم ، برای همین مامانا گول میخورن برای بعدی ولی بعدش پشیمون میشن😂

سوال های مرتبط