دختر منم یه جوری اذیت میکنه که نه تنها خودم ، خواهرم و دوستامم نمیخوان بچه دار بشن😥😥😂😂
من قبل راستین میگفتم بچه کمش دیگ باید دوتا باشه بارداری و زایمانمم راحت بود دیگ گفتم تا یه سالش بشه یکی دیگه ام میارم انقدددد این ۷ ماه بچه اذیتم کرده که من غلط کنم با شوهرم بچه دیگ بیارم
من ک ۹۹٪مواقع ک اذیتم میکنه میگم غلط بکنم دیگ بچه بیارررررم همین برای هفت پشتم بسه
ولی اون ۱٪ هم ک پیش بیاد بچه خوبی بشه به شوهرم میگم یه داداشی یا آبجی براش بیاریم😂
واقعا وقتی فکرمیکنم تمام این روزای سختی ک گذروندم رو باید دوباره بگذرونم و بگردم سر خونه ی اول ..مخم هنگ میکنه:///
دختر شما فک کنم دیگه خیلی خوبه دنیز من سر خواب پدرم درمیاره
عالی میشه البته اگه دومی هم به ارومی اولی باشه🤪
شانس شماس وگرنه بچه اول سخت ترین بچه س .
بچه دوم راحتترین بچه س .
بچه اولیا همشون خوبن و اروم ، برای همین مامانا گول میخورن برای بعدی ولی بعدش پشیمون میشن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.