۱۰ پاسخ

ینی چی نفهمیدم😂

🥴🥴🥴🥴منم اوایل زایمان میگفتم ولی الان میگم غلط کردم 😂

میام میخوابونم دهنتااااااا😂😂😂

یا خدا

هنوز داغی به خودت نیومدی 😂

گلم بزار اول برج سال بعد یا اول برج سال بعد تر😆😘

😭😭😭

عوارض بی خوابیه 🤐

کدوم برج؟

به سلامتی
همیشه از همین جنس بخر🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی