خانما این سومین باری هست که از صبح سکسکه میکنه 😄...
طبیعیه؟

۵ پاسخ

من هنوز سکسکه رو نمی‌فهمم چطوریه

اره منم همینجوریم اصلن نگران نباش این ی جور تمرین تنفسه براشون عزیزم

سکسکشون چجوریه حالت چندتا نبض پشت همدیگس،؟؟؟؟
من همچین چیزی رو سمت راستم یهو یه وقتایی حس میکنم

چرا من سکسکه حس نمیکنم

اره گلم نگران نباش من بعضی وقتا بیشتر از سه بار هم میشه

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان هیروخان🧿🦋 مامان هیروخان🧿🦋 ۳ ماهگی