من امروز زدم هیچ مشکلی هم ندارم خداروشکر
ایشالله حرکات نینیمم خوب باشه منو سکته نده اخه گفت یکم کم میشه
مامان رستاو تو دلی شما طبیعی میخای زایمان کنی یا سزارین؟
من زدم دکتر نگفت استراحت فقط گفت هواست باشه حرکاتش کم میشه اگه به پهلو خوابیدی و چیز شیرین خوردی تکون نخورد برو بیمارستان
نه تو خونه باید استراحت کنم
نه بابا اگه قنداینانداری سرپایی میزنن برات...من فقط گرگرفتگی داشتم
من آمپول ریه زدم یک روز تحت نظربودم
آره باید مراقب باشی فشارت نره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.