آمپول ریه بخوام بزنم باید استراحت کنم

۷ پاسخ

من امروز زدم هیچ مشکلی هم ندارم خداروشکر
ایشالله حرکات نی‌نیمم خوب باشه منو سکته نده اخه گفت یکم کم میشه

مامان رستاو تو دلی شما طبیعی میخای زایمان کنی یا سزارین؟

من زدم دکتر نگفت استراحت فقط گفت هواست باشه حرکاتش کم میشه اگه به پهلو خوابیدی و چیز شیرین خوردی تکون نخورد برو بیمارستان

نه تو خونه باید استراحت کنم

نه بابا اگه قنداینانداری سرپایی میزنن برات...من فقط گرگرفتگی داشتم

من آمپول ریه زدم یک روز تحت نظربودم

آره باید مراقب باشی فشارت نره بالا

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ومانیار💙 مامان مهرسام ومانیار💙 ۱۲ ماهگی