من حرکت بچه رو دقیقا اینجا احساس میکنم طبیعیه

تصویر
۱۰ پاسخ

آره عزیزم من هنوزم اونجا حس میکنم

آره عزیزم من سرش پایینه دقیقا اونجا هست میکنم و بالای ناف

منم از دیروز تو مثانم یه چیزایی دارم حس میکنم خیلی نگرانم😪

بچه بریچ هستش دیگه
منم تا الان فقط اونجا حس میکنم

من همش اونجا میزنه اینقدر میترسم میگم میخواد بیاد بیرون 😓

منم همونورا حس میکنم میگم نکنه چون جفت پایینه بچم اونورا میگرده خیلی میترسم🥲🥲🥲

هفته تو طبیعی

بله عزیزم طبیعی

این عکس ب دردت میخوره

تصویر

کم کم میره بالا

سوال های مرتبط

مامان 𝐑𝐚𝐬𝐭𝐚😍 مامان 𝐑𝐚𝐬𝐭𝐚😍 هفته سی‌وچهارم بارداری