۳ پاسخ

خامه هم دو سه قاشق بریزی خوش طعم‌ میشه

برنج خیس کن بعد بریز تو قابلمه بزار جوش بیاد بعد زیرش کم کن خوب بپزه آبش خشک شد شیربریز با کره که لبریز نشه بعد گلاب یکم قوام اومد شکر بریز چون شکر باعث میشه شیربرنج ته بگیره دیگه دیدی خوب قوام گرفت خاموش کن خیلی شیر داخلش خشک نشه چون شیربرنج سفت میشه

برنج رو خیس کن بعد بذار با آب بجوشه یکم که جوشید شیر و شکر رو بهش اضافه کن وقتی به قوام رسید کره و گلاب بزن

سوال های مرتبط

مامان یاسین ویسنا مامان یاسین ویسنا ۳ سالگی