۳ پاسخ

کلسیم
اهن
دی
آنزیم کبدی
تیروئید
نوع گروه خونی
ی چنتا چیز میز دیگ
اینارو واسه پسرم دکتر نوشت

دکتر پسر من گفت احتیاج به چکاب نیست حالا نمیدونم خودم ببرم آزمایش بده یانه چون همه چیزش نرمال بود رشدشم خوب بود

بستگی داره هر دکتری نظری داره بعضی میگن وقتی بچه همه چیش طبیعی نیاز به آزمایش نی ولی بعضی از دکتر میگن خیر همه باید آزمایش بدن

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی