خوش قدم باشه
اسمش آتوسا هست یا آنیسا؟؟؟
من آتوسا خوندم
ای جانم عزیزم نامدار باشه😍😍 خوبی دخترات چطورن
اااای جانم مبارکه دخملی ناز و قشنگ
نامدار باشه
انشاالله با خودش کلی شادی و برکت به زندگیتون بیاره 🌹🌹🌹
آفرین به تو یارانه هم داری .کالابرگم داری .طرح امیدمادر داری .ایران خودرو جوانی جمعیت امتیاز داری دیگه چه بهتر از این 😁
به سلامتی عزیزم مبارکه
نامدارشدنت مبارک فسقلی
مبارکه عزیزم
خدا حفظش کنه 🥰🥰
اسم دخترمنم انیسا هست😍نامدار باشه عزیزم
عزیزم 😍♥️🧿🧿🧿🧿🧿🧿
ای جااان 😍مبارکا باشه
چ اسم و فامیل قشنگی 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.