۴ پاسخ

اصلا اصلا دیکلو استفاده نکن واسه بزرگساله شیاف کودکان ۱۲۵ بزن،پروفنم بهتره

بروفن نداری

دیکنوفناک میگن خیلی ضرر داره تبو یهو میاره پایین برا بدن کودک خطرناکه

٥٠ بزار بعد سريع ببر تو حموم پيشش بشين بزارش تو اب ولرم

سوال های مرتبط