کسی این اشتها آور رو به بچه اش داده

تصویر
۹ پاسخ

بشدت عصبی میکنه و خواب اوره

اصلاااا خوب نیست.
فقط خواب آوره هیچ تاثیری نداره

من یه مدت دادم
خیلی بچم میخابید
دیگه ترسیدم ندادم

خیلی استها اوریش میکن خوبه

من ۱ماه دادم مشکلی پیش نیومده.اتفاقاهیچی نمیخورداینودادم بچه یکم جون گرفت.نه عصبی شدنه خواب آوربود

نه خوب نبست

خیلی خواب آوره
بچه رو عصبی میکنه رو مغز بچه خیلی تاثیر داره
ندی بهتره

خوب نیست ضرر داره

عکس باز نمیشه

سوال های مرتبط