من از آی بانو و حکیم بانو خرید کردم
آی بانو فرنی فوری هم داره که مثل سرلاک
سرلاک گندم و میوه
و حریره بادوم هم خریدم از داروخانه
سرلاک های داروخانه ۳۸۰ اینا باید باشه
ولی هیرو ببیبی اینا هم خیلی خوبن خب گرون ترن
من از دکترپسرم پرسیدم گفت فقط هیرو بیبی هم خیلی خوبه هم تنوعش بالاس گف خودمم بچه کوچیک دارم استفاده میکنم وزن دهیش عالیه فقط باید بگردی ببینی کجاداره داروخانهاندارن منکه هنوز پیدانکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.