۲ پاسخ

من از آی بانو و حکیم بانو خرید کردم
آی بانو فرنی فوری هم داره که مثل سرلاک
سرلاک گندم و میوه
و حریره بادوم هم خریدم از داروخانه

سرلاک های داروخانه ۳۸۰ اینا باید باشه
ولی هیرو ببیبی اینا هم خیلی خوبن خب گرون ترن

من از دکترپسرم پرسیدم گفت فقط هیرو بیبی هم خیلی خوبه هم تنوعش بالاس گف خودمم بچه کوچیک دارم استفاده میکنم وزن دهیش عالیه فقط باید بگردی ببینی کجاداره داروخانهاندارن منکه هنوز پیدانکردم

سوال های مرتبط

مامان ELIN🧸🌙 مامان ELIN🧸🌙 ۱۵ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۱۲ ماهگی