خانما طبیعیه تو ۵هفته و ۲روز ساک حاملگی بود اما جنین نداشت ؟

۵ پاسخ

بله کاملا طبیعی هست

بله درسته

منم امروز رفتم ۵هفته و ۱روز، ساک بود اما کیسه زرده و جنین نبود ، ۲هفته دیگ نوشت

بله خیلی طبیعی
تا هشت هفته منتظر بمون بعد برو برای قلبشم

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری