دختر منم از همون اول روزی سه بار شکمش کار می کنه گاهی بیشتر گاهی کمتر آزمایش مدفوع هم داد مشکلی نبود بعضی بچه ها به طور طبیعی گوارششون اینطور هست
اگه شل نیست اکیه.احتمالا خوب میخوره ماشاالله
به نظرم ۴ بار زیاد دو الی سه بار نرماله فکر کنم
پسرم یکبار نهایت دوبار اکر زیاد غذا بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.