انقدم سخت نبود
من بعدش بردم خانه بازی استامینوفن هم دادم بهش یکم تب کرد و تموم
اصلا سخت نبودعزیزم،من انقدراسترس داشتم وحالم بدبودوقتی واکسن وبه بچه ام زدن یه عرق سردی کردم ازترس حالم یه جوری شده بود فشارم افتاده بود بچه روراه بردم خیلی استاروهم قبل اینکه۴ساعت بشه بهش میدادم شکرخدا اصلا اذیت نشد وبه خیرگذشت انشاالله ازبچه شماهم سبکه وخیره عزیزم🙏❤️
اونقدم ک میگن سخت نیست همین ک نمیتونن راه برن درد میگیره اذیت میشن تبشم مثل بقیس راحت میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.