۸ پاسخ

بیبی چک و بند ناف رو نگه داشتم یادگاری

نگهداشتم تا یه ایده خوب ببینم درس کنم

یادگاری نگه میدارم

با نفرت انداختم دور... انقد که بدم میومد ازش

نگه داشتم

نگه داشتم با بی بی چک بفرستم برام تابلو کنن

من نگه میدارم باهاش تابلو درس کنم براش

من دوتا بچهام تو کمد گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی
مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی