۷ پاسخ

یا موز پنکیک درست کن، پوره کن بریز تو فرنی یا اوتمیل درست کن،

اب با شیشه بدین
من وقتایی ک نمیخوره خودم میپاچم دهنش سر شیشه شیرشو گشاد سوراخ کردم😂رفیق بی کلک مادر

بگذار جلوش خودش میخوره

بیخیال‌ باش‌‌ بچه‌ منم‌ فقط‌ موز‌ دوسداره
حساس‌ نباش‌ هرچی‌ خورد‌ خورد‌ نخورد‌هم‌ نخورد

من از اول همه چی دادم میخوره نگینی کن بزار جلوش ببین خودش میخوره مث هندونه طالبی پرتغال یاهرچی بده دستش بخوره

دختر من آبمیوه نمیخوره ، بگو من چکار کنم 🫠

خب ولکن زوری ک نمیشه ب بچه داد
بچه من لب ب سیب نمیزنه😂

سوال های مرتبط