۶ پاسخ

با یکم آب قاطی کن

اگه اشتهاش خوبه وزنش خوبه اره ولی اگ کم اشتهاس مولتیشو باید بدی حتما

من ویوا کیدز و پدیا بست رو هر دو به زور می دم ترش دوس نداره ولی سیدرال اهنو می خوره حالا اینجا شنیدم می گن اویفر خوبه نمی دونم ولی کلا داستان دارم با مولتی خوردنش

بله عزیزم آد یا مولتی فرقی نمیکنه منم آد میدم مهم ترین چیز همون ویتامین آ و د هست هشت ک آد کامله

بهش مولتی ویتامین آویفر بده خیلی خوشمزه س ،دیگه آهن هم نمیخاد بدی

پسرم منم همينه،من سرشو گرم ميكنم و كم كم با قطره چكون بهش ميدم.
نه عزيزم آ د مناسب سن الانشون نيست ديگه،الان بايد حتما ويتامين بخورن

سوال های مرتبط