۶ پاسخ

سلام بهش شربت دمیترون هر۸ساعت ۲/۵سی سی تا دوروز.قرص فولیک اسید۱ وشربت زینک سولفات روزی ۳سی سی وپودر کیدی لاکت زینک روزی یکی تا۵ روز بدین

معدش میکروبی نشده احیانا؟؟؟
ازمایش میگرفتی ازش

ان شالله خوب شه.❤️..بخدا برابچه ها چه لاغرباشن چه تثل فقط باید بگیم مریض نشه وسالم باشه ول کنیم مامادرا پروسه وزن گرفتن رو همینکه مریض نشن کافیه..بعدش خودبخود وزن میگیرن وقتی حساس نشدیم

آخییی عزیزممم
حالش خوب بشه وزن دوباره میاد سرجاش عب نداره

ویروسه لعتتی دخترمنم ۵۰۰گرم کم کرد سر این ویروس

اشکال نداره ، خوب بشن دوباره وزن میگیرن

سوال های مرتبط