۸ پاسخ

سادههههه

تصویر

هر چی میگیری تا آخر همونو انجام بده ک روند رشدش مشخص باشه باحال تره اونجوری🥰

من یه ماهگی دخترمو حالم خوب نبود تو خونه با پوشک گرفتم ولی دوماهگیشو یه کیک کوچولو گرفتم تو حیاط عکس گرفتم که یادگاری بمونه

تصویر

من واسه پسرم با گل پوشک شمع عدد کیک …..هر ماه یکیش

ساده بگیر برا دل خودت عزیزم🤌🏻

تصویر

با پول بگیر

هیچی من هر ماه یه عکس ساده میگیرم با عدد ماهش
مثلا ماه قبل با گل عدد ۱ کشیدم گذاشتم جفتش خیلیم قشنگ شد
الانم مناطرم بیدار شه۲ماهگیو با یه عدد ۲ک میزار رو شمع ازش بگیرم

با پوشک بگیر

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری