عزیزم نگران نباش بجا ۸ ساعت هر۶ ساعت کن استامینوفنشو؛یه امشب رو به خیری بگزره انشالله فردا دیگ بهتر میشه
با گلاب پاشویه اش کن .سیب زمینی هم خوبه کف پاش بزار
پوشکشو شل تر ببند پاهاش فشار نیاد عزیزم
تا ۳۷.5 مشکلی نیس ۳۸ بیشتر نشه لباسم کم تنش کن
ای وای پسر منم هی گریه کرد الانم رو پامه تبش رو ۳۷ و ۷ شده خیلی میترسم هم خونه رو خنک کردم همم لباساشو کم کردم دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم
استامینوفن سرساعت بده
پاشویه اش کن
اوکی میشه انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.