بعضی ها اصلا علائم ندارن زیاد به خودت استرس نده، ان شاءالله مثبتی
انشاالله مثبتی عزیزم
استرس نداشته باش فقط
منم هیچ علامتی نداشتم همش به خودم میگفتم خوب نشد که نشد یه بار دیگه میرم حتی دیگه مراقبم نبودم🥴
که ازمایش دادم و مثبت شد 🥹
انشاالله که هرچی به خیر و صلاحته رقم بخوره عزیزم 🫂 انشاالله که مثبتی
انشالله مثبت باشی
ان شالله مثبتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.