چرامن هیچ علایمی ندارم روز7انتقالم کسی مثل من بوده

۶ پاسخ

بعضی ها اصلا علائم ندارن زیاد به خودت استرس نده، ان شاءالله مثبتی

انشاالله مثبتی عزیزم

استرس نداشته باش فقط
منم هیچ علامتی نداشتم همش به خودم میگفتم خوب نشد که نشد یه بار دیگه میرم حتی دیگه مراقبم نبودم🥴
که ازمایش دادم و مثبت شد 🥹

انشاالله که هرچی به خیر و صلاحته رقم بخوره عزیزم 🫂 انشاالله که مثبتی

انشالله مثبت باشی

ان شالله مثبتی

سوال های مرتبط