اگه منظورت زیر بخیه سزارین که اره من داشتم ده روز پیش هم عمل کردم
من داشتم در دوران مجردی عمل کردم .الانم بچه دارم
خواهر شوهرم داره تابستون میخاد عمل کنه
من دارم دکترم میگه کاری نمیشه کرد اگه زیاد باشه باید جراحی بشه حتما ولی اگه کم باشه میگن با زایمان بعدی اوکی میکنن
من داشتم داخل رحم .یه مدت دارو مصرف کردم .ولی باردار هم شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.