منم پسرم صبح زده
هر 4ساعت پاراکید دادم دوبرابر وزنش
جای واکسنم یکم با پاراکید زدم
یه بادی تنشه اتاق هم خنکه
پاشم قنداق کردم
هر نیم ساعتم دارم دما بدنش چک میکنم
تا الانم کمپرس سرد گذاشتم الان میخام شروع کنم گرم بذارم
شبی هم قهوه بخورم و نخابم
از صبح تاحالا پاراکید مگه ندادین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.