اره عزیزم
بعضی از بچه ها خیلی زود یاد میگیرن
خیلی خوبه ک خودش همکاری میکنه
ببخشید عزیزم کاری کردی که میگه؟مثلا بهش یاد دادی یاچی؟
هی بردیش بیرون یاد گرفته؟
اره عزیزم دختر من برعکسع ب جیش میگه. پی پی 😅 خودش آمادگیشو داشت خیلی وقته شروع کردم تقریبا اوکیه دیگه همیشه میگه.
من الان پسرم برای جیش۲ اینجوریه میاد میگه منم میبرمش سرویس ولی صندلی خودش رو داره. گاهی هم شده نگفته من هیچ واکنشی نشون ندادم... باهاش همکاری کن ولی اجبار اصلاااا
دقیقا دختر منم از ٩ ماهگی بردم برای پی پی دستشویی الان میگه جیش بعد میبینم پی پی داره میبرمش دستشویی پی پی میکنه کی میشه دقیقا بگیریم. ؟ اما جیش معمولی نمیگه
وقتی خودش همکاری میکنه توهم از فرصت استفاده کن
همینکه میتونه نگه داره خوبه
باهاش فعلا کلامی تمرین کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.