۷ پاسخ

اره عزیزم
بعضی از بچه ها خیلی زود یاد میگیرن
خیلی خوبه ک خودش همکاری میکنه

ببخشید عزیزم کاری کردی که میگه؟مثلا بهش یاد دادی یاچی؟
هی بردیش بیرون یاد گرفته؟

اره عزیزم دختر من برعکسع ب جیش میگه. پی پی 😅 خودش آمادگیشو داشت خیلی وقته شروع کردم تقریبا اوکیه دیگه همیشه میگه.

من الان پسرم برای جیش۲ اینجوریه میاد میگه منم میبرمش سرویس ولی صندلی خودش رو داره. گاهی هم شده نگفته من هیچ واکنشی نشون ندادم... باهاش همکاری کن ولی اجبار اصلاااا

دقیقا دختر منم از ٩ ماهگی بردم برای پی پی دستشویی الان میگه جیش بعد میبینم پی پی داره میبرمش دستشویی پی پی می‌کنه کی میشه دقیقا بگیریم. ؟ اما جیش معمولی نمیگه

وقتی خودش همکاری میکنه توهم از فرصت استفاده کن

همینکه میتونه نگه داره خوبه
باهاش فعلا کلامی تمرین کن

سوال های مرتبط

مامان عطرین🐣 مامان عطرین🐣 ۱ سالگی
مامانا مطالعه کنید شاید بدردتون خورد و مشکل شماهم بود🫡👇من خیلی وقته ک توالت دخترمو گذاشتم گوشه خونه اول ک باهاش اشنا بشه بدون هیچ حرفی گاهی میرف باهاش بازی میکرد روش مینشست کارتون میدید ،بعد ی مدت ک وجودش تو خونه عادی شد
بعد میگفتم توش جیش کن نمیکرد ،میترسید منم اصلا کاری ب کارش نداشتم ولی بیخیال نشدم ،هروز میاوردم میگفتم جیش کن ولی نمیکرد ،این پروسه حدودا ۲۰ روز طول کشید ، بعد باهاش ارتباط گرف و جیش کرد ، (فقط جیش ادرار) هر روز وقتی میخوابید پوشکشو باز میکردم هوا بخوره وقتی بیدار میشد و مطمئن بودم جیش داره میاوردم جیش میکرد بعد دوباره پوشک میکردم ،و هنوزم بیشتر از این پیش نرفتیم و نمیخوامم ک بریم ، بلده بگه جیش اما وقتی جیش میکنه میگه ،هنوز نمیتونه قبلش بگه ،اما اگه من خودم یادم باشه و تند تند بیارم توالتشو بگم جیش کن جیش میکنه ،ولی من میخوام کم کم اینکارو بکنم و فشار نیارم رو بچم
اما امروز مشغول بازی بود ک پاشد رو پاهاش نشست و گف پی پی من سریع پوشکش رو باز کردم و گفتم بیا بریم رو صندلیت پی پی کن ،نشست رو صندلی منم نشستم روبروش و با ریتم خوندم پی پی کن پی پی کن عطرینی پی پی کن😂😂😂برای اولین بار امروز داخل توالتش پی پی کرد و من خیلی خوشحالممممم ،بعد شستم و دوباره پوشک کردم ،توصیه من ب شماهم اینه بچرو ب هیچ وجه تحت فشار نزارید و بزارید خودش با توالتش ارتباط بگیره و این ممکنه مدتها طول بکشه طبیعیه😊ایشالله ک تاقبل دوسالگی یواش یواش اگر خودش همکاری کرد از جیش میگیرم اگرم نشد فدای سرش😅امیدوارم تجربم بدردتون بخوره😍