سلام علیکم
این متن با دقت بخوان
طبیب یا پزشک خدای انسان نیست که انسان ناامید کند اگر خداوند دردی به بندش داده حتما درمانش هم داده پزشکان خیانت بزرگی در حق انسانها میکنند
درصورتی که خداوند شفا را در طبیعت آفریده بنده اطلاع دارم برادران و خواهران زیادی داخل این برنامه گهواره چشم انتظار یک درمان ساده هستن ولی علم پزشکی مانع درمان این عزیزان شده درمان در طبیعت خداوند بزگ است
همینطور که پرندگان خزندگان از گیاهان استفاده میکنند هیچ کدام از این موارد مشکل نازایی ندارند
هر نوع غذایی که خداوند برای شما افریذه استفاده کنید که شفا در گیاهان است
روزی که غذای انسان شیمیایی شد باعت شد این همه بیماری زیاد شود قرص شیمیایی عمل جراحی خداوند اینها برای ما نفرستاده اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود این همه عمل جراحی نبود عمل چشم گوش بینی تیروئید کبد معده روده کمر رحم پروستات و غیره
اسپرم اهدایی و رحم اجاره ای
نظر بنده طب گیاهی طب خداست پناه ببرید به خداوند بزرگ
طبیب محمدی
09013308696
ن خیلی فرق میکنه
آره هر دو یه دردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.