۳ پاسخ

مگه شیر نداری؟

من نمیدم

من سبا میدم فقط ساعت ۳ و ۴ ک بیدار میشه ۹۰ تا .گاهی ام تو‌روز ک میبینم خیلیییی خسته و ام و توان ندارم میدم بهش

سوال های مرتبط