من🙃🖐
من داشتم🫠
من که انسولین مصرف میکنم و جمعه ختم بارداری دادبهم
من توی بارداری گرفتم نداشتم
بالا بود ولی متخصص رفتم نه قرص داد نه انسولین گفت حذف هر چیزی که شکر دازه هر ماه هم تا ماه اخر آزمایش قند دو مرحله ای میدم،
من بارداری سومم و سر هر سه تا دیابت بارداری داشتم که شکر خدا با رژیم رعایت کردم فقط این آخری دارم متفورمین میخورم
من حاضر
من ، و فردا ختم بارداری ام 😊
من
✋🏻🫠
منم🫠🫠
من🥲🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.