بچه ها کیا دیابت بارداری داشتن یا دارن؟؟🥲🥲🥲🥲

۱۱ پاسخ

من🙃🖐

من داشتم🫠

من که انسولین مصرف میکنم و جمعه ختم بارداری دادبهم

من توی بارداری گرفتم نداشتم
بالا بود ولی متخصص رفتم نه قرص داد نه انسولین گفت حذف هر چیزی که شکر دازه هر ماه هم تا ماه اخر آزمایش قند دو مرحله ای میدم،

من بارداری سومم و سر هر سه تا دیابت بارداری داشتم که شکر خدا با رژیم رعایت کردم فقط این آخری دارم متفورمین میخورم

من حاضر

من ، و فردا ختم بارداری ام 😊

من

✋🏻🫠

منم🫠🫠

من🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی