گهواره منو زایید من هنوزم 😆😭

۱۱ پاسخ

اخه ماماهای بیمارستان حضرت زینب هم زیاد تحویل نمیگیرن توجه نمیکنن

من درد نداشتم ولی بالای نافم شده بود مث سنگ رفتم گفتم درد دارم گفت برو بستری شو تازه ی ماه هم وقت داشتم بچم36هفته ب دنیا اومد وزنش هم2600بود

عزیزم هیچی نمیشه نگران نباش من قبل ازاینکه ۴۰هفتم تموم بشه رفتم زایشگاه گفتم دردندارم گف تا ۴۲هفته بابد صب کنی همینکه ۴۰هفتم تموم شد و گهوارم زایمان کرد فرداش دردم گرف

خدایی نکرده مدفوع نکنه بخوره آنوقت کارت زاره

من دو روزی هستش که دردهای پریود اومده سراغم. میخواستم ببینم این دردا لزوما نشون دهنده ی نزدیک بودنه زایمانه یا هفته های بالاتر مثل شما هم داشتین و تا حالا خبری نیس از زایمان؟

برا منم زایید خودم دستی تاریخش عوض کردم ولی واقعا خسته و منتظرم دیگ پس کی میاد🥲

وای برو بگو درد دارم😅😅😅

😂😂😂😂مبارکه

چه ریلکس😂😂

پنجم میرم

چرا نمیری بیمارستان؟ خطر داره که

سوال های مرتبط

مامان دلسا😍 مامان دلسا😍 ۲ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 ۱۰ ماهگی
مامان سما خانم مامان سما خانم ۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی