اخه ماماهای بیمارستان حضرت زینب هم زیاد تحویل نمیگیرن توجه نمیکنن
من درد نداشتم ولی بالای نافم شده بود مث سنگ رفتم گفتم درد دارم گفت برو بستری شو تازه ی ماه هم وقت داشتم بچم36هفته ب دنیا اومد وزنش هم2600بود
عزیزم هیچی نمیشه نگران نباش من قبل ازاینکه ۴۰هفتم تموم بشه رفتم زایشگاه گفتم دردندارم گف تا ۴۲هفته بابد صب کنی همینکه ۴۰هفتم تموم شد و گهوارم زایمان کرد فرداش دردم گرف
خدایی نکرده مدفوع نکنه بخوره آنوقت کارت زاره
من دو روزی هستش که دردهای پریود اومده سراغم. میخواستم ببینم این دردا لزوما نشون دهنده ی نزدیک بودنه زایمانه یا هفته های بالاتر مثل شما هم داشتین و تا حالا خبری نیس از زایمان؟
برا منم زایید خودم دستی تاریخش عوض کردم ولی واقعا خسته و منتظرم دیگ پس کی میاد🥲
وای برو بگو درد دارم😅😅😅
😂😂😂😂مبارکه
چه ریلکس😂😂
پنجم میرم
چرا نمیری بیمارستان؟ خطر داره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.