گهواره زایید ومن هنوزم

۵ پاسخ

سلام جانم خوبی قدم نو رسیده مبارک بیمارستان اپادانا زایمان طبیعی کردید ؟ چقدر هزینه بردن

اگه چهل پر شدی از من میشنوی یه کار بکن زایمان کنی چون چهل هفته به بعد برای بچه خیلی خطرناکه

منم خسته شدم دیگه بیاد

اخی رو اخی همه زاییدن ما موندیم😪

چرا درد نداری؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۱ ماهگی
مامان دلسا😍 مامان دلسا😍 ۲ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان yasin مامان yasin روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس😍❤️ مامان امیرعباس😍❤️ ۵ ماهگی