بچه همش خودشو سفت می‌کنه منم دچار نفس تنگی میشم چیکار کنم

۱۱ پاسخ

تنها کاری ک از دستمون برمیاد
استراحت کن

عادیه عزیزم همه دچارشیم

منم وقتی اونجوری میشه تپش قلب میگیرم

اگه بدون درده
من خودم فقط وقتی اینجوری میشم ک یا گرسنه باشم یا سردی خورده باشم یا کرده باشم
شکمت رو گرم نگه داری معمولا خوب میشه فوری

بلند شو راه برو و اروم شکمتو‌ بمال

سلام مامانای گل 🌹
انشاالله که همگی به خوبی زایمان کنید و دختر و پسر های گلتون رو بغل بگیرید

✅من مغازه لباس زیر داشتم باردار که شدم مغازه رو بستم یه تعدادی سوتین شیردهی موجود دارم جنس وارداتی کیفیت عالی و با ضمانت زیر قیمت بازار میفروشم فقط ⭕️۳۹۰⭕️
تعدادش خیلی محدوده از هر سایز یکی دوتا دارم تقریبا
الان همین‌ کار رو از چند تا مغازه قیمت‌کردم هفتصد به بالاس
کسی میخواد به این آیدی تو ایتا یا روبیکا پیام بده تا عکسشو بفرستم ببینه ....
@Am_mA83

یه راهکار میگم خودمم همین مدلی میشم تنفس شکمی رو استفاده کن عالیه

انقباض معمولا همین حالتیه نگران نباش سعی کن استراحت کنی و آروم باشی

فردا برو پیش دکترت تانوارقلب ازبچه بگیره
اگه هم امشب دردت شدید بود برو بیمارستان

برای شما از کی اینطور شده؟

برای منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری