۶ پاسخ

بله من یک ماه پیش۱۴۵۰

من یه تومن ازمایشگاه ازم گرفت دستمزد دکترهم ۲۰۰

توی مراکز بهداشت انجام میدن فقط باید نمونه رو ببرین آزمایشگاه

من یک ماه پیش انجام دادم 800 هزینه دکتر 850 هزینه خودپاپ اسمیرشد

برو خانه بهداشت یا درمانگاه شهر و روستاتون...من رفتم رایگان بود ۴ هزار تومان پول ویزیتشه ...خود درمانگاه ماما داره

من انجام ندادم ولی اون ماه ک رفتم گف ۵۵۰

سوال های مرتبط