۷ پاسخ

مفنامیک اسید بخور تا قط بشه من مفنامیک اسید ژلفن خوردم سزارین فرقی ندارع طبیعی یا سزارین خونه دیگه بخور اینارو و قرص اهنم بخور تا قط بشه

تا ۲۰ روز خونریزی تا ۴۰ روزمم له بینی

عادیش اینه که یه هفته اول خونریزی باشه تا ۴۰ هم لک

تا ۴۰ روزی داشتم
ولی در حد لکه بینی
کلا چند روز اول هم خونریزیم شدید نبود

تا۲۸روزخونریزی.بعدش تا۴۰روزم لکه بود

من کلا ۳ روز خونریزی داشتم بعدشم خونابه و ترشح بدبو
تا الان که ۳۷ روزه همینجوری یه روز لکه هست یه روز خونریزی یه روز ترشح

تا 2 ماه
البته گاهی لک بود، همش خونریزی نبود

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد🩵🍼💙 مامان امیر محمد🩵🍼💙 ۱۲ ماهگی
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی