نگران نباش عزیزم
دکتر گفت تا یکسالگی باید صبر کنیم، چون ممکنه خوب بشه
قطره و ماساژ رو انجام بدیم خوبه
برای خیلی از بچه ها بعد چند ماه خوب شده
چشمم ماساژ بده از حالت گردی اروم زودی خوب میشه
من هم قطره میرسختم هم آب جوشیده که آب جوشیده بیشتر جواب داد
من پماد اریترومایسن زدم چند روز پشت پلکشو خداروشکر امروز دیگ چرک نداد صبحا با چای مونده میشینم
قطره چی داد دکتر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.