دختر من یە جوری وابستە س کە همیشە با خودم میگم هیچوقت نمیتونم ترکش بدم ( مخصوصا موقع خواب بدون پستونک آروم نمی گیره نمیخوابه)
دختر من خودش از هفت ماهگی دگ نخورد
من اومدم بگیرم موقع خواب شب نشست همش بهم اشاره کرد دستش برد دهنش میکفت بده عهههه با نگاهش و اشاره دیگه دیدم تا ندم نمیخوابه دادم چکارکنم دلم نمیاد اگه گریه کنه برمیدارم میدم .بچه شما گریه میکنه یان چکارمیکنید
شیر شب موندم چ کنممم
ب منم بگو منم بگیرمش
ایشالا نصیب من 😂
پسرتون راه میره
منم امروز روز سومه که دخترمو شیر ندادم
ماهم روز سومیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.