خداروشکر روز سوم ترک پستونک هم به خوبی گذشت

تصویر
۹ پاسخ

دختر من یە جوری وابستە س کە همیشە با خودم میگم هیچوقت نمیتونم ترکش بدم ( مخصوصا موقع خواب بدون پستونک آروم نمی گیره نمیخوابه)

دختر من خودش از هفت ماهگی دگ نخورد

من اومدم بگیرم موقع خواب شب نشست همش بهم اشاره کرد دستش برد دهنش میکفت بده عهههه با نگاهش و اشاره دیگه دیدم تا ندم نمیخوابه دادم چکارکنم دلم نمیاد اگه گریه کنه برمیدارم میدم .بچه شما گریه میکنه یان چکارمیکنید

شیر شب موندم چ کنممم

ب منم بگو منم بگیرمش

ایشالا نصیب من 😂

پسرتون راه میره

منم امروز روز سومه که دخترمو شیر ندادم

ماهم روز سومیم

سوال های مرتبط

مامان رز❤🌹 مامان رز❤🌹 ۱ سالگی
تجربه ترک پستونک شب دوم و سوم


خب شب دوم سخت بود ولی نسبت به شب اول بهتربود شب دوم قبل خواب ده دقیقه گریه های شدید داشت بعدش خوابید دوبارهم شب بیدارشد شیر خورد چون عادت داشت بعد شیر پستونک بخوره گریه میکرد ک. ساکتش میکردم و میخوابوندم ولی بعدش کنارش دراز میکشیدم میزدم پشتش دیگ گریه نیمکرد
خداروشکر شب دوم تموم شد
شب سوم ینی دیشب خیلیییی بهتراز شب دوم بود فقط نق زد یک دقیقه گریه کرد و بعدش سرشو گذاشت رو سینه ام و خوابید برای شیرهم شیرشو میخورد و دوباره میخوابید بدون گریه و بدون نق زدن
سختیش فقط شب اول و دوم بود ک اونم من تاجایی ک تونستم تماس پوستی و نوازش و بوس و بغل و قربون صدقه اش رفتم
خداروشکر مرحله های سختش تموم شد و دخترم خیلی زود با نبود پستونک کنار اومد
خیلیا به من گفتن تا دوسالگی بخوره ولی سن مناسب ترک پستونک۱۲الی ۱۸ماهگیه
پستونک خیلی کمکم کرد تو خوابیدن ساکت کردنش آرامش دادن بهش
بلخره تونستم ازش بگیرم بااصول و مرحله به مرحله که بهش آسیب روحی... نزنه
انشاالله پستونک هم ترک کنه بمرور شیشه هم ترک میدم بالیوان بخوره شیرخشکشو و در آخر ترک شیر خشک😄