۱۰ پاسخ

من دارم وخیلی خوبه

من دارم خیلی خوبه

چتری بگیری خیلی بهتره اینا زود واسش کوچیک میشه

به درد نمیخوره

منم دارم راضیم

چه خوبه ، من پشه بند خریدم ولی این خیلی بهتره از واسه من

آره ولی ایکاش بزرگترش رو میگرفتم زودی کوچیک میشن

اره وقتی بدنیا اومد همش تو این بود ولی الان دیگ نه تو گهواره ک پشه بند داره ولی نمیزارم براش

به نظرم چتری بهتر از ایناست

ی پشه بندی بگیر طوری پشه بند به تشک دوخته نباشه شاید بعدا خواستی طوری شو برداری رو گهواره نصب کنی

سوال های مرتبط