خانما میشه نظرتونو راحب اسم امیر سام بگید ؟
قشنگه ؟؟؟

۴ پاسخ

من به شخصه از اسم های دو قسمتی خوشم نمیاد چون دوستاشون یا فامیل نصف میکنن اسمو
یا میگن امیر یا میگن سام
ولی اسم قشنگیه🩵

قشنگه 😍

اره قشنگه

اسم پسر خواهر شوهرم هست خیلی هم قشنگ هم سبک نیست هم خوش معنیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد