۹ پاسخ

والا من کمکی نان میدادم بخیال خودم ک مزه نداره اونروز مشاور شیردهیم گفت که نان خوشمزه ترینشه ولی الانم فهمیدم ک خیلی سنگینه بچه منم رفلاکسی هروقت بهش شیرخشک میدم بالا میاره

نان یبوست داره حواست باشه

از کجا متوجه شدی بهش نساخته؟ چه علائمی داشت

ببلاک یا گیگوز بده

ببین شاید زیاد بهش میدی چند سیسی هر وعده میدی بهش؟

منم یهو عوض کردم نان گرفتم واسش

من یهویی عوض کردم چیزی نشد اما بعد 4روز دیدم نان نمی‌سازه بهش مدفوع می‌کرد پشت بند وخلطی بود

دختر منم آپتامیل پرونوترا میخورد دکتر عوض کرد نان نوشت
ازش پرسیدم گفت یهو با شیر جدید درست کن

اپتامیل نساخته نان بسازه؟اپتامیل سبک ترین شیره الان شما میخوای سنگین ترین شیر رو بدی؟گیگوز بدی بهتره

سوال های مرتبط