عزیزم به منم ماه اول گفتن چیزی نیست بیخود دارو نده
اما طبق تجربه بده تا زیاد نشه که بعد سخت تر خوب میشه مثل دختر من
کیدیزول رو یه محلول باهاشه بریز داخل قوطی که پودر داره
محکم تکون بده و بزار یخچال حتما
و اینکه از سرنگش استفاده کن و سعی کن تو خالی ترین حالت معده بچه بدی و بعدش یه ربع شیر ندی
انشاالله خوب میشه زود
یه ساشه رو تو محلولش قاطی کن طبق دستور دکتر بهش بده، من روزی 1سیس میدادم
رفلاکس داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.