۱۱ پاسخ

شامپو ایروکس

ماستلا 🤌

تصویر

سریتا

من فقط فیروز استفاده کردم

جانسون رنگ بنفشش واقعا محشر بود ولی حیف بی نهایت گرون شده

من از نوزادی تا چند ماه پیش بی بی کوکول استفاده میکردم عالی بود
بوی خیلی خوبی داشت
اما خیلی گرون شد
الان پینو استفاده میکنم خیلی راضیم

چیکو عالیه
سر و بدن چیکو

من اینسری پینو گرفتم خیلی راضی م

ایروکس و سینره

من از همون اولش فیروز زدم براش

نوپریت

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی