۸ پاسخ

ببین اسکلت فلزی خوبی داره به درد مسافرت نمیخوره کل صندوق رو جا میگیره ولی کلا محکمه واقعا به درد روزمره و کار کشیدن میخوره من راضیم ازش ولی خیلی اهل سفری به دردت نمیخوره ولی عین من تو شهر خودت زیاد بیرون میری خوبه با توجه به قیمت واقعا خوبه

اصلا بدرد نمیخوره خیلی سنگینه جاگیره. یه کالسکه مسافرتی سبک از برند کیدیلو بگیری خیلی بهتره

ب نظرم کالسکه خارجی بخر این ایرانیا راه نمیرن

همه چیش اوکیه از نظر راحتی و محکم بودن فقط و فقط خیلی جاگیره من واسه روزمره استفاده میکنم مسافرت اصلا نمیشه بردش مگه اینکه صندوق بزرگی داشته باشی وگرنه واقعا اوکیه

آره من واسه پسرم گرفته بودم راضی بودم.از اونایی ک چرخای عقبش بزرگتره.
حیف دزدیدن😢دوباره واسه این بچم باید بخرم

بی بی استار بگیر پشیمون نمیشی

اصلا خوب نیست

بدرد نمیخوره

سوال های مرتبط