من سه روز پیش دندونم شدید در میکرد
اومدم داروخونه آمپول مسکن گرفتم زدم خوب کرد
سلام شیاف بزار سریع خوب میشع منکه دندونم انقدخراب بود شیاف گذاشتم خوب شدواقعا عالیه
نمک رو امتحان کن
یا بریز رو ندونت چند دقیقه نگه دار تو دهنت
یا آب نمک درست کن دهنتو بشور بگردون تو دهنت
از عطاری قطره دنتول هم روعن میخک یه قطره بزنی کل دهنت آروم میشه
این باعث میشه از عصب ساکت بشه
حتما چرک داره ک خوب نمیشه یه دوره باید چرک خشکن بخوری
یا دوسه تا میخک بنداز تو دهنت بجو اب دهنتو نخور فقط تو دهنت نگه دار بعد بریز دور تند هست ولی عالیه زود اروم میشه
دمنوش میخک درست کن تو دهنت نگه دار یکم بعد بریز بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.