منم هر دورو میدم تو طول روز دوست داره شیشه بگیره شبا تا صبح شیر خودمو میخوره ولی احتمال رد کردن سینت خیلی زیاده بعد شیشه مهم اینه بچه گرسنه نمونه
اره شیر خودت رو هم با شیشه بدی ممکنه سینه رو ول کنه، ولی خب اگر شیرت کمه و سیرش نمیکنه اولویت سلامت بچه هست
من دوتاش رو میدم چون شیرم کمه اما جدیدا شیشه رو سخت میگیره از یطرف شیرم کمه میزنه زیر گریه 😢
من بخاطر کم شدن یهویی شیرم اونم خیلییی کم شدن،مجبور شدم شیرخشک بهش بدم،اما خداروهزارمرتبع شکر هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک،میدونه هردو خوراکیهای خودشن 😅
منم میدادم الان دو هفته هست که موقع شیر خوردن از سینه ام ادا میده دیگه شیشه نمیدم
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
من هر دو رو میدم فعلا که
وقتی شبرت کمه شیرخشک بده گناه داره گرسنه باشه که
دره امکانش هست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.