۴ پاسخ

چکاپ قلب برو سرسری نگیر

حمله ی عصبی هم میشه دیشب ناراحت نشدی!؟

آز تیروئید بده

افسردگی علائمش با اضطراب (پنیک و تپش قلب) هم ممکنه نشون داده بشه.
من پرستارم گلم
بنظرم یه ویزیت متخصص روانپزشک برو.
تا نوبت بگیر هم هر روز دمنوش بادرنج بویه (داروی امام علی) بخور. برا اعصاب و خواب عالیه

سوال های مرتبط