سلام خواهرا. پریود شدم😔

۵ پاسخ

انشاالله ماه بعد همگی با بیبی مثبت و کلی تبریک 😍

ایشاالله ماه بعد

تاپیکاتو دیدم این ماه گفتی رابطه نداشتی انتظار داشتی باردار باشی؟

منم فک کنم دارم میشم ..ولش کن بریم واسه ماه جدید

سلام منم

سوال های مرتبط