۴ پاسخ

من شنیدم باید بریم دکتر تو این وضعیت

۳۳سالگی خیلی زوده برا یاسگی یا عفونت داری یا کیست حتمل یه دکتر برو معاینه میکنه و سنو برات مینویسه

منم اینجوری شدم

منم اینطور شدم بهم گفت قرص ال دی بخور چند ماه ولی من چون فراموش میکنم مرتب بخورم نخوردم

سوال های مرتبط