من شنیدم باید بریم دکتر تو این وضعیت
۳۳سالگی خیلی زوده برا یاسگی یا عفونت داری یا کیست حتمل یه دکتر برو معاینه میکنه و سنو برات مینویسه
منم اینجوری شدم
منم اینطور شدم بهم گفت قرص ال دی بخور چند ماه ولی من چون فراموش میکنم مرتب بخورم نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.