۶ پاسخ

چند تا قاشق میدی بهش؟

من با آب درست میکنم شیر نریختم فعلا
شکر و نباتم نریز سحر
نیم ساعت با شیر فاصله بده بلافاصله بعدش شیر ندی بهش بالا میاره احتمالا
بار اول در حد دو قاشق چایخوری بهش بده زیاد نده
یه قاشق ارد برنج تو یه پیاله اب سرد حل کن بزار رو گاز هم بزن حواست باشه زود سفت میشه
بزار کنار سرد ک شد از شیر خودت یا شیرخشک درست کن بریز توش رقیق شه مثه ماست بشه
نوش جون جوجو🤤❤️

البته اگه حساسیت نداره بجای اب شیر بریز

رو کارت بهداشت هست

120 تا شیر پرچرب پاستوریزه 2 تا قاشق کوچیک آرد برنج و کمی کره

عزیزم یه قاشق غذا خوری ارد برنج یه لیوان اب بهمرده یه کوچلو نوک قاشق شکر بزن بزار رو گاز شعله کم تا به قوام بیاد نزار زیاد سفت شه چون تازه میخوای شروع کنی برای بچه بزار راحت بخوره

سوال های مرتبط