۵ پاسخ

اره بابا واسه منم همین قد بود اومد بالا

ببین اگه بار اولته دکتر میگه نمیخواد دیگه اینا رو همین طور بهت داد که دستش بیاد بدنت چی احتیاج داره تا سیکل بعدیت دارو بیشتر بهت بده منم اینطور بودم دقیقا اولین بار که دارم خوردم با وجود دارو فولیکول بزرگم 14 بود سری بعدش شد 20

قبل سنو امپول زده بودی یا همون خودت فولیکول۱۴داشتی

خیلیا با ۱۴ و۱۵ باردار شدن.من خودم ۱۰ سیکل یه ۱۳ داشتم و امیدوارم چون تا تخمکگذاریم حتما رشد میکنه

من یازده سیکلم رفتم سونو تا پنج روز بعدشم زدم

سوال های مرتبط

زینب  معجزه خدا🤲👶 زینب معجزه خدا🤲👶 قصد بارداری