خاک توسراین قندبارداری
دارم دیونه میشم
هیچی نمیتونم بخورم
سیرنمیشم
تمام میوها این فصل هم قنددارن
بستنی تعطیل
اه به اینجور بارداریا
ناشتا البته انسولین میزنم۹۱
بین ۹۰تا۱۱۰
انسولین نمیزنم رعایت میکنم
با انسولین با دستگاه خونگی ۹۵ ۹۷ ولی ازمایش میدم زیر ۹۱
شماهایی ک انسولین میزنین هرروز میزنین؟؟
روز اولی ک فهمیدین دیابت دارین چند بود مگ؟؟
باانسولین ۹۹
من با انسولین 95🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.