اره برا من
من وقتی رفتم سنو ک نه هفته بودم ولی متاسفانه قلبش تشکیل نشد کورتاژ شدم
سر سینه هام درد میکرد. نفخ. زیر شکم درد. معده درده. حالت تهوع. و گشنه ی زیاد چون تستم نشون نداد و رفتم دکتر بازم نفهمید آمپول داد بزنم برای پریودی ولی زدم پریود نشدم رفتم یه دکتر دیگ با سنو فهمید البته خودم میدونستم حامله م ولی با تشخیص و سنوی اشتباه اون دکتر احمق نامید شده بودم
اره به احتمال خیلی زیاد
بله من ✋🏻
بله من باردار بودم با ۱۲ روز تاخیر نشون نمیداد آزمایش دادم نشون داد
اره خیلی زیاد احتمالش
اره
اره ممکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.